Close
Bucuresti, sector 3 Bd. Theodor Pallady, Nr. 51, Parter, cod postal 032266
Telefon:
031 425 17 75
0747 49 79 71
0723 90 01 61
office@econatura.ro
In cautarea motivatiei pierdute… [partea II]

Surse nebanuite. Regasiti entuziasmul pentru antrenament in voi insiva

Cum voi sunteti principala cauza a pierderii motivatiei, tot voi sunteti resursa inepuizabila de energie si de inspiratie pentru a ramane in miscare.

Iata cateva trucuri simpatice pe care nici nu stiati ca le aveti la indemana:

  1. Nu mai purtati haine sport decat atunci cand faceti sport

Hainele destinate antrenamentelor sunt speciale. Sunt facute din materiale care lasa pielea sa respire, si care permit o gama larga de miscari. Desigur, asta nu inseamna ca nu sunt grozave la tolanit pe canapea, la stat in curte la o limonada sau la o plimbare spre fast food-ul din colt.

Pastrati hainele de antrenament doar pentru antrenament si imprimati confortul casei si al activitatilor de relaxare unui alt tip de haine. Vi se va parea ridicol sa imbracati un training si sa nu il folositi la alergat sau la sala.

  1. Setati-va teluri mici si usor de atins

Pe cat de simplu pare, pe atat de eficienta este aceasta masura. Prin setarea unor teluri usor de atins, cum ar fi 15 minute de bicicleta in plus, veti inregistra cate o mica victorie in fiecare zi. Iar ca un adevarat invingator, veti lucra cu mai multa convingere. Doar trebuie sa va pastrati statutul. Odata intrate in rutina de antrenament, trebuie sa schimbati telurile.

  1. Nu e loc de plictiseala cand aveti mereu ceva nou de facut

Acesta ar putea fi chiar trucul vostru preferat. Stim ca uneori activitatile de zi cu zi, indiferent cat de variate sunt, se prafuiesc toate odata si devin o rutina gri. Dar daca aveti grija sa schimbati mereu cate ceva, nu veti avea timp sa va plictisiti de lucrurile stabile.

Lucrurile mici pot face diferente mari. Cum ar fi sa va imbogatiti serile cu un masaj anticelulitic de exemplu? Sau sa renuntati la a sta aglomerati in autobuz si sa mergeti pe jos pana acasa?

  1. Sabotati-va propria oboseala

Ati observat cum atunci cand aveti ceva de facut impreuna cu cineva, gasiti energia necesara pentru a duce treaba la bun sfarsit? Ei bine, puteti face la fel si acum. Nu aveti nevoie de un partener la fiecare antrenament, dar ajuta sa aveti pe cineva pe care nu puteti dezamagi daca ratati o sedinta. Chemati un prieten la orele la care stiti ca veti fi tentati sa trageti pe dreapta mai degraba decat sa trageti de fiare.

  1. Rasplatiti-va din plin!

Nu cu o pizza mare imediat dupa antrenament, ci cu haine care vin perfect pe corpul tonifiat, cu creme sau ceasuri sau accesorii. Si excursiile sau activitatile fizice mai deosebite va pot pune in valoare noul look iar efortul va va fi recunoscut de catre prieteni. O incurajare in plus va va tine in miscare mai mult timp.

Aveti aici destule motive si destule idei pentru cand simtiti ca motivatia va paraseste. Pana una alta, va puteti pregati un mix special pentru ora petrecuta la sala, pentru ca stim ca acest articol a fost destul de motivant si ca v-ati incaltat deja. Asa ca spor la treaba!

Phone: Telefon: <br> 031 425 17 75 <br> 0747 49 79 71 <br> 0723 90 01 61
Fax: Fax: 021 324 40 11
Bd. Theodor Pallady, Nr. 51, Parter, cod postal 032266
Bucuresti, sector 3
X
preloader