Close
Bucuresti, sector 3 Bd. Theodor Pallady, Nr. 51, Parter, cod postal 032266
Telefon:
031 425 17 75
0747 49 79 71
0723 90 01 61
office@econatura.ro
In cautarea motivatiei pierdute… [partea I]

Capcane de evitat cu orice pret: cei 5 teribili

Nu stim inca daca ati ajuns sau nu acolo. Noi speram sa nu fie cazul, dar aceste lucruri se pot intampla. Dupa o perioada de entuziasm, dupa o perioada in care ati spus tuturor cat de bine va simtiti dupa antrenament a venit momentul in care va taraiti geanta pana la sala.
Naduf, lipsa de chef, senzatia ca trebuie sa… munciti. Ei bine, s-a intamplat! Mersul la sala a devenit un task, inca ceva de taiat de pe lista de activitati zilnice neplacute.
Iata cateva lucruri pe care trebuie sa le evitati pentru a nu pierde motivarea prea repede:
1. Chemarea… canapelei
Stim ca singurul lucru la care va ganditi pe drumul dintre munca si casa este canapeaua in care vreti sa va afundati cu o farfurie de comfort food si unde veti urmari un episod (sau 3) din serialul momentului. Suna extraordinar de bine. Daca mai puneti si o cana de cacao bio de la Abbaye de Sept Fons e perfect.
Trebuie sa ii rezistati, indiferent cat de greu este. Aceasta sa fie recompensa unei zile in care ati facut miscare, asa cum v-ati propus.
2. Scaunele libere
O persoana activa este activa in tot ceea ce face. Mentinandu-va in miscare pe tot parcursul zilei, va va fi mult mai usor sa faceti o ora de sport decat atunci cand abia v-ati ridicat de pe scaun sau din masina.
Pericolul este real in acest caz. Persoanele care stau jos intre 8 si 12 ore pe zi au cu 80% mai mari sanse sa faca diabet de tip 2 pana la sfarsitul vietii.
3. Aplicatiile care va arata rezultate prea bune
Daca alegeti sa va tehnologizati antrenamentele, obisnuiti-va de la bun inceput sa acceptati si rezultatele care nu arata atat de bine. Sa va mintiti propriul telefon pentru „note” mai bune este destul de … jenant.
4. Efortul imposibil de sustinut pe termen lung
Am inteles. Sunteti foarte motivati. ACUM! Motiv pentru care vreti sa faceti jogging dimineata, sa mergeti pe jos pana la munca si sa faceti aerobic seara. In tot acest timp, sa rezistati cu salate si fructe. Admirabil… si imposibil de dus la capat mai mult de o zi. Ceea ce am enumerat este nerecomandat de pus in practica.
In realitate, trecerea de la un stil de viata sedentar la unul activ se face treptat. Orice efort intens si nesustinut va intarzia si rezultatele pe care le asteptati.
5. Antrenamentele facute fara energie
Parca va spuneam sa nu renuntati la antrenamente si sa trageti de voi, nu? Acum va spunem sa nu mergeti la sala cand sunteti prea lipsiti de energie? Sa ne hotaram o data!
O ora de sala la care renuntati azi se va transforma intr-o saptamana in care nu ati fost deloc. Apelati in schimb la suplimentele bio concentrate. Pudra din radacina de maca este un energizant extraordinar. Este o sursa bogata de steroli, compusi asemanatori steroizilor, care ajuta la refacerea tesutului muscular obosit.

X
preloader