Close
Bucuresti, sector 3 Bd. Theodor Pallady, Nr. 51, Parter, cod postal 032266
Telefon:
031 425 17 75
0747 49 79 71
0723 90 01 61
office@econatura.ro
Slabitul e o proba de rezistenta… nu de viteza

 

Contrar parerilor populare, fuga de slabitul sanatos nu se pune ca activitate fizica. Cu totii ne-am dori diete scurte si placute, miscare doar in limita confortului fizic si un minim de timp investit in alegerea mancarurilor si a activitatilor sanatoase. Apoi rabdarea ne este pusa la incercare cand trebuie sa intelegem ca exista un platou, ca de la un numar incolo kilogramele se lasa duse si mai greu, si ca efortul trebuie mentinut, daca nu chiar marit.
Iata cateva sfaturi care va pot ajuta sa va pastrati ritmul si bunele intentii:

Faceti acest angajament cu buna stiinta
Multe persoane vor rezultatele, dar foarte putine sunt dispuse sa faca efortul. Trebuie sa intelegeti sa stilul de viata sanatos este pentru totodeauna, si nu pentru o perioada. Abia dupa ce creierul asimileaza acest concept poate deveni partenerul de care corpul are nevoie.
Renuntati la dietele tip “soc”
Multe dintre dietele “soc” nu sunt recomandate de doctori. Aceste diete se bazeaza pe socarea organismului prin privarea de alimente esentiale sau prin introducerea unui aliment cu care organismul nu este obisnuit. La scara mica, acest lucru poate produce schimbari care modifica apetitul. De aici rezultatele bune obtinute de unele persoane. Dar acest lucru nu este valabil pentru toata lumea.
Nu mai cautati solutii minune. Sunteti ca alergatorii care in loc sa ia curba, fug pe diagonala. Nimeni nu ii place. Mai bine va luati haine noi de sala si o carte motivationala, cum ar fi best-sellerul international al lui Paul McKenna, Te pot face sa slabesti.

Comparatiile va fac mai mult rau decat bine
Un partener de slabit e ca o sabie cu doua taisuri daca unul din voi reuseste sa dea jos mai multe kilograme mai repede si mai usor. Psihologic, trebuie sa rezistati. Dese ori pornim in aceasta cursa uitand sa luam in calcul o variabila destul de importanta: unicitatea fiecarui corp. Nu raspundem la aceiasi stimuli, nu asimilam totul la fel. La fel nu putem obtine aceleasi rezultate.

CITITI etichetele, nu doar cititi etichetele
Veti pierde mai mult timp la raft… dar poate mai putin la sala. S-ar putea sa aflati cu stupoare ca nu toate alimentele etichetate ca fiind “fara grasimi” sunt mai bune. Uneori acestea contin aditivi care maresc numarul de calorii.

Uitati de alimentele „problema” si treceti la super-alimente
Un exemplu universal valabil: covrigii. Sunt ieftini, se gasesc oriunde si se pot manca din mers. Sunt facuti cu cele mai ieftine ingrediente, au mai multe calorii decat ne-am astepta si sunt de taiat de pe lista alimentelor de tip „problema”.
Si daca nu stiti de unde sa incepeti cu super alimentele, va prezentam supermixurile Nutrisslim, pudre pentru accelerarea metabolismului, pentru controlul apetitului sau pentru a prelungi senzatia de satietate.

Aveti la dispozitie toate variantele pentru a nu mai fi nevoiti sa alegeti variante de compromis. Vointa trebuie sa v-o aduceti de acasa. In rest, gasiti la noi tot sprijinul pentru a duce o viata cat mai sanatoasa intr-un corp cat mai armonios.

X
preloader